Workshops

DES PROVERBES POUR UN INTERCULTUREL HEUREUX
D.11 – DES PROVERBES POUR UN INTERCULTUREL HEUREUX
31 oktober 2021
AU-DELÀ DU FRANÇAIS STANDARD DANS L’ENSEIGNEMENT SECONDAIRE
D.09 – AU-DELÀ DU FRANÇAIS STANDARD DANS L’ENSEIGNEMENT SECONDAIRE
31 oktober 2021
Show all

D.10 – SAFAS: SEMI-AUTOMATISCHE EN FORMATIEVE ANALYSE VAN SCHRIJFVAARDIGHEID

 0,00

Taal: Nederlands
Door: Wim Gombert en Audrey Rousse-Malpat – Rijksuniversiteit Groningen – Nederland

Omschrijving:
Het formatief toetsen en beoordelen van schrijfvaardigheid is vaak een lastige en tijdrovende klus voor docenten. Met SAFAS worden relevante taalkundige aspecten in schrijfproducten van leerlingen semiautomatisch beoordeeld. Het systeem berekent een eindcijfer en verzorgt feedback aan leerlingen over de kwaliteit van hun tekst in relatie tot gemiddelde prestaties van hun klas en van alle deelnemende scholen zodat leerlingen de ontwikkeling van hun schrijfvaardigheid kunnen volgen en het oefenen kunnen personaliseren.

Op voorraad

Artikelnummer: D.10 Categorie:
Beschrijving

Taal: Nederlands
Door: Wim Gombert en Audrey Rousse-Malpat – Rijksuniversiteit Groningen – Nederland

Omschrijving:
Het formatief toetsen en beoordelen van schrijfvaardigheid is vaak een lastige en tijdrovende klus voor docenten. Met SAFAS worden relevante taalkundige aspecten in schrijfproducten van leerlingen semiautomatisch beoordeeld. Het systeem berekent een eindcijfer en verzorgt feedback aan leerlingen over de kwaliteit van hun tekst in relatie tot gemiddelde prestaties van hun klas en van alle deelnemende scholen zodat leerlingen de ontwikkeling van hun schrijfvaardigheid kunnen volgen en het oefenen kunnen personaliseren.