Ateliers

COMMENT ET POURQUOI TRAVAILLER LES COMPÉTENCES ORALES EN FLE?
B.15 – COMMENT ET POURQUOI TRAVAILLER LES COMPÉTENCES ORALES EN FLE?
31 octobre 2021
VERRIJKEND LITERATUURONDERWIJS
B.13 – VERRIJKEND LITERATUURONDERWIJS
31 octobre 2021
Show all

B.14 – SPELENDERWIJS TOETSEN! EVALUATIONS DIVERSIFIÉES, ÉVALUATIONS DIVERTISSANTES !

 0,00

Taal: Nederlands
Door: Nuffic – LinQschool – Nederland

Omschrijving:
LinQ staat voor communicatief taalonderwijs voor Frans en Duits. Communicatie is belangrijker dan een foutloos taalgebruik. In deze workshop delen we een aantal succesvolle praktijkvoorbeelden. Samen met docenten uit het LinQ-netwerk laten we je kennismaken met een alternatieve manier van toetsen waarbij spelactiviteiten ingezet worden. Denk aan het op ludieke wijze oefenen van een eindexamentekst, het inzetten van een spelactiviteit als feedback op het leerproces van de leerling of ter voorbereiding op een toets.

Rupture de stock

UGS : B.14 Catégorie :
Description

Taal: Nederlands
Door: Nuffic – LinQschool – Nederland

Omschrijving:
LinQ staat voor communicatief taalonderwijs voor Frans en Duits. Communicatie is belangrijker dan een foutloos taalgebruik. In deze workshop delen we een aantal succesvolle praktijkvoorbeelden. Samen met docenten uit het LinQ-netwerk laten we je kennismaken met een alternatieve manier van toetsen waarbij spelactiviteiten ingezet worden. Denk aan het op ludieke wijze oefenen van een eindexamentekst, het inzetten van een spelactiviteit als feedback op het leerproces van de leerling of ter voorbereiding op een toets.

X